Peter-en-Marieke.reismee.nl

Aan al het goede komt een eind..........

Hallo allemaal,

Na een paar goede dagen Cook, niet het weer van de plaatjes (dat heeft zich maar een dag aan ons laten zien), zijn wij helaas begonnen aan onze terugreis waarmee er dus ook een einde is gekomen aan ons lange avontuur. Cook was erg relaxend en we hebben er dan op wat partijtjes tennis na een ontspannen tijd van gemaakt, leuke mensen leren kennen, een beetje zwemmen, een beetje snorkelen een beetje op het strand hangen, lekker lezen en niet te vergeten natuurlijk heerlijk eten en drinken... Echt veel hebben we dus niet van Cook gezien, nu viel er niet heel veel te zien, maar echt zin hadden we daar ook niet in, we hebben veel gereisd in NZ en een paar dagen niets doen was erg welkom! Nu is de werkelijke wereld weer op ons aan het wachten ( najaa.... dat is natuurlijk maar afwachten) en zitten we na de eerste lange vlucht te wachten in LA op onze tweede lange vlucht naar London. Aankomen op LA is in vergelijking met alle andere luchthavens een drama. (Peter is wat gewend en vind ntuurlijk dat ik me aanstel, maar mocht je ooit naar LA gaan, oordeel zelf en deel je verhalen) Voor nu nog een fijne zondag, maar volgens mij duurt die nog maar 10 minuten, dus een goede maandag dan maar.

En oja, ondanks dat de dag bijna voorbij is, hier is het nog 10 voor 3 s'middags. Noor van harte gefeliciteerd met je verjaardag,en moeders, fijne moederdag!

Groet Peter en Marieke

Lidyan

Wachten is altijd vervelend, LA voor mij onbekend.
Wij wensen jullie een goede terugvlucht en een fijne aankomst op Schiphol...... nu is het uurtjes aftellen voordat jullie weer Nederlandse grond onder je voeten voelt. Raar hé! Jassen bij de hand??
Lieve groet en Welkom in Nederland!! Femke, Daan en Lidyan.

mieke

Als jullie nog maar kunnen wennen hier. Het zal de eerste paar dagen wel vreemd zijn.Groetjes jullie zijn er nu bijna. Hopelijk zonder yetlag

Frederike, Tom, Dieke en ?

Ha wereldreizigers,

Als het goed is hebben jullie nu weer Nederlandse grond onder jullie voeten. En het is ook nog eens een best aardige lentedag, dus hopelijk hebben jullie niet een te grote 'weather-shock'. We hopen dat de terugreis voorspoedig is gegaan en dat we jullie weer snel in levende lijven mogen aanschouwen! Dikke knuffels uit Groesbeek (ook best mooi, we missen natuurlijk wel de palmbomen van Cook maar verder...uhhh, ook wel de witte stranden maar vissen hebben we hier ook!)

Philip, Wendy en de rest

Hoi Peter en Marieke!
Wij denken dat jullie nu wel zo'n beetje weer thuis zullen zijn... Hopelijk hebben jullie een hele goede reis gehad en slapen jullie vannacht weer heerlijk in jullie eigen bedje! Tot snel!
Groetjes!

Annelein

Hey Marieke,
Inmiddels weer op NL bodem? Alles goed?
Wij gaan elkaar helaas niet meer zien op GK...:(
Ik heb inmiddels een andere baan, maar wellicht dat we elkaar in KFT-land nog gaan tegenkomen!! :)
lieve groetjes Annelein

Henk, Jeanet en kids

Wat een geweldig reis en ervaring die je zeker nooit meer vergeet. Gelukkig is alles goed gegaan en ben je nu (dinsdag) misschien al weer een beetje bijgeslapen en heb je het ontzettend koud (net als wij!).
Rust nog goed uit, voordat het gewone leven weer begint (ook goed toch?).
Tot gauw,
liefs van ons allemaal,