Peter-en-Marieke.reismee.nl

home sweet home

Hallo allemaal,

Cool

Wij zijn weer helemaal thuis! We hebben een goede, lange en vermoeidende reis gehad met een warm onthaal op schiphol, waarvoor nogmaals onze dank. Inmiddels zitten we weer helemaal in ons normale ritme, is de jetlag voorbij en wacht ons maandag de harde werkelijkheid weer! Werken. Langs deze weg willen we jullie alle hartelijk danken voor de warme reacties en de interesse in ons en onze reis. Het was erg leuk om onze verhalen te maken en alle reacties te lezen op onze avonturen. Ook vonden we de ontvangen kaartjes erg leuk en was het een warm welkom weer eenmaal in ons huisje! Dus heel hartelijk dank en dit zal het laatste bericht op de site zijn!

heel veel groerten en alvast een goede zomer gewenst, voor ons gevoelsmatig onze tweede zomer. Al mag het dan wel eens beginnen want dit is veel te koud en veel te weinig zon.

Wink
!

Peter en Marieke

Laughing

ria

hé Peter en Marieke

Ook ik vond het geweldig om te lezen allemaal en de fotoos te zien. Wat hebben jullie veel gezien.
Nou een laatste weekend en dan begint het gewone weekend weer.
Marieke, 'k zie je maandag weer. Fijn dat je er dan weer bent.
groet Ria

Monique

Welkom terug in ons kikkerlandje!

Het was leuk om jullie verhalen te lezen om zo een beetje te kunnen volgen wat jullie mee maakten.

Marieke

Welkom thuis en tot maandag!!!
Gezellig!